no wiec zrobilem program do wysylania rozmow taki prosty wyslij wyczysc itp.
tylko jak zrobic ze kazdy kto go wlaczy widzial tekst? co trzeba dopisac w kodzie zeby kazdy z lan widzial tekst?
no wiec zrobilem program do wysylania rozmow taki prosty wyslij wyczysc itp.
tylko jak zrobic ze kazdy kto go wlaczy widzial tekst? co trzeba dopisac w kodzie zeby kazdy z lan widzial tekst?
Wszystkie wiadomosci powinny byc kopiowane do bufora, a po połączeniu przez kogos z serwerem, odsylane temu komus.
Przetrzymuj wiadomosci np. w TStringList-cie;
tss a troche jasniej?
W sekcji private stworz zmienna np.
WIADOMOSCI : TStringList;
W zdarzeniu OnCreate formy głównej:
WIADOmOSCI := TStringList.Create;
W zdarzeniu OnClose formy głównej:
WIADOMOSCI.FREE;
Teraz kazda wiadomosc dodawaj do WIADOMOSCI:
WIADOMOSCI.ADD('jakas wiadomosc');
Gdy ktos sie polaczy z serwem, to udsyłaj mu:
WIADOMOSCI.TEXT;
Prościej sie chyba nie da...wytłumaczyć
tss a troche jasniej?
Proszę bardzo, masz tu trochę jaśniejszy tekst:
<font color="white">Zanim weźmiesz się za robienie programu, upewnij się, że wiesz wszystko, co jest do niego potrzebne. Jeśli czegoś nie wiesz - poczytaj dokumentacje, kursy, przykłady (polecam dema Indy). Jeśli nadal nie jesteś w stanie SAMODZIELNIE dojść do rozwiązania - daj sobie spokój z programowaniem, nie nadajesz się.</span>
Jeśli nadal nie jesteś w stanie SAMODZIELNIE dojść do rozwiązania - daj sobie spokój z programowaniem, nie nadajesz się.
my_nick nie strasz nowych ;-)
hm no wiec juz sie ze mna laczy ale jak zrobc zeby wysylac tekst i zeby on widzial ten sam ekran co ja?
tzn jak zrobic zeby po nacisnieciu wyslij wysylal mu na jego plansze ten tekst?
polecam UDP, indy i testowanie wszystkiego na sucho
po prostu kiedy ServerSocket dostanie nową porcję danych, to uruchom pętlę, która przeleci przez wszystkie ServerSocket.Connections i do każdego po kolei wyśle odebrany tekst - chyab o to chodzi?