Cześć !
Dzięki za odpowiedź - o to mi właśnie chodziło.
Ale skoro natrafiłem już na kogoś, kto się na tym zna, to postanowiłem dopytać co nie co.
A więc potrzebne były mi 2 procki, oto i one :
function OdlegloscPunktow(x1,y1,x2,y2:integer):integer;
begin
OdlegloscPunktow:=round(sqrt(sqr(abs(x2-x1))+sqr(abs(y2-y1))));
end;
procedure Line(x1,y1,x2,y2:integer);
var t:real;
l,odl:integer;
begin
odl:=odlegloscpunktow(x1,y1,x2,y2);
for l:= 0 to odl do
begin
t:=l/odl;
PutPixel(round((1-t)x1+tx2),round((1-t)y1+ty2),255);
end;
end;
Rysują prostą tak jak chciałem, aczkolwiek nie jest to chyba najlepsza metoda.
Uzyj procedury Line(0,0,319,199), aby się przekonać co jest nie tak.
Procedura nie rysuje ciągłej linii, ale zaznacza (akurat w tym wypadku) chyba co trzeci pixel.
Z tej procki raczej nic już lepszego się nie da wyciągnąć, więc czy znasz może jakiś lepszy sposób (lub
może ulepszenie tego) ???