Ręczne tworzenie zasobów

0

Witam! Ostatnio pracuję nad tekstowym edytorem zasobów i w zwiazku z tym mam takie pytania:

  1. Co trzeba napisać w skrypcie zasobów, aby dołączyć:
  • film inny niż AVI
  • dźwięk inny niż WAV
  • grafikę inną niz BMP, JPG, GIF
  • grupę ikon
  1. Co znaczą poniższe typy:
  • REGINST
  • TYPELIB
  • UIFILE
0

[code]
// Ikony
Ikona1 ICON MOVEABLE PURE "I1.Ico"

//Bitmapy
Bitmapa1 BITMAP MOVEABLE PURE "B1.Bmp"

//Kursor
Kursor1 CURSOR MOVEABLE PURE "K1.Cur"

// Filmy
Film1 AVI MOVEABLE PURE "F1.AVI"

// Dźwięki
Sound1 SOUND MOVEABLE PURE "D1.Wav"

// Tak czy inaczej, wszystkie pliki muszą znajdować się w katalogu z plikiem RC.
// Tablica łańcuchów znaków

STRINGTABLE DISCARDABLE
BEGIN
2 "Witaj!"
3 "Ja żyje"
END
// To chyba nie wymaga komentarza. Indeksy, a pod nimi wyrażenia znakowe.
// Wszystko zaczyna BEGIN a kończy END. To koniec plików z zasobami.
[/code]
2. REGINST - dane do wpisania w rejestrze podczas rejestracji bilbioteki
TYPELIB - nagłówek pliku, służący do infromowania jakie obiekty i ich metody udostępnia DLL

0

Dzięki :-).
A moze wiesz skąd można wźiąźć jakiś artykuł, w którym by było wszystko o ręcznym tworzeniu zasobów.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1