[code]
// Ikony
Ikona1 ICON MOVEABLE PURE "I1.Ico"
//Bitmapy
Bitmapa1 BITMAP MOVEABLE PURE "B1.Bmp"
//Kursor
Kursor1 CURSOR MOVEABLE PURE "K1.Cur"
// Filmy
Film1 AVI MOVEABLE PURE "F1.AVI"
// Dźwięki
Sound1 SOUND MOVEABLE PURE "D1.Wav"
// Tak czy inaczej, wszystkie pliki muszą znajdować się w katalogu z plikiem RC.
// Tablica łańcuchów znaków
STRINGTABLE DISCARDABLE
BEGIN
2 "Witaj!"
3 "Ja żyje"
END
// To chyba nie wymaga komentarza. Indeksy, a pod nimi wyrażenia znakowe.
// Wszystko zaczyna BEGIN a kończy END. To koniec plików z zasobami.
[/code]
2. REGINST - dane do wpisania w rejestrze podczas rejestracji bilbioteki
TYPELIB - nagłówek pliku, służący do infromowania jakie obiekty i ich metody udostępnia DLL