Witam!
Mam do was male pytanko...
Slyszalem ze mozna z plikow *.dcu zrobic pliki *.pas
I tu jest moje pytanie... jak??
Albo jakos z dcu wyciagnac pas ??
Sorry jesli cos zle zorumialem (gdy kolega mowil) =P
z gory THX za help ;]
Witam!
Mam do was male pytanko...
Slyszalem ze mozna z plikow *.dcu zrobic pliki *.pas
I tu jest moje pytanie... jak??
Albo jakos z dcu wyciagnac pas ??
Sorry jesli cos zle zorumialem (gdy kolega mowil) =P
z gory THX za help ;]
DCU - Delphi Compiled Unit. To są już skompilowane pliki. Nie zrobisz z nich plików pas (gdyby to było możliwe, to większość komponentów trial do D2 stałaby się wersją full, a w wersji Personal Delphi miałbyś kod źródłowy).
szkoda =[[[
A wiec gdyby kros byl szczesliwym posiadaczem FULL SkinEngine niech mi przesle pasy ;] potrafie sie odwdzieczyc =] np: 4-cyfrowy nr gg itd...
Albo link skad mozna wziasc FULL wersje =]
z gory THX!
Sorry za zbyt długe posty [wstyd] . Program do tego nazywa się DCU2PAS i jest na torry.net jak by co to mogę na maila rzucic
THX
ale ten program zapisuje pliki jako *.int
jak z tych int zrobic pliki pas???
Int są to pliki zawierające TYLKO I WYŁĄCZNIE NAGŁOWKI pliku pas, czyli to co jest pomiedzy interface a implementation
ten program nie robi nagłówków, ale kompletne pliki pas.
U dołu (pod tym polem gdzie masz odzyskany kod) jest pole edycyjne w którym pisze ".int", wystarczy że zmienisz i będzie gut.
nie bedzie =[ ja zmienilem na .pas i nie bylo good =[
podczas kompilacji programu wychodzi ze procedur nie rozpoznaje =[
Bo wywalony kod w asmie się nie nadaje do kompilacji, trzeba go przeanalizować i przepisać na nowo.
hhe z delphim ma odlrzymie problemy a co dopiero asm =[
coz thx za help...