Dlaczego po użyciu pętli
repeat
Image1.Left:=Image1.Left.1+1
*
until Image1.Left=200;
Obrazek widoczny jest tylko w miejscu początkowym i końcowym
a Jak w miejsce * dam Image1.Refresh; to obrazek przesuwa cię stanowczo za wolno? :-/
Dlaczego po użyciu pętli
repeat
Image1.Left:=Image1.Left.1+1
*
until Image1.Left=200;
Obrazek widoczny jest tylko w miejscu początkowym i końcowym
a Jak w miejsce * dam Image1.Refresh; to obrazek przesuwa cię stanowczo za wolno? :-/
po pierwsze pomylił ci sie temat z podpisem..:D
po drugie jak dajesz +1 piksel to sie nie dziw ze smiga wolno
Sorki za pomyłkę
Ale nawet jak dam 5 to teżjest za wolno a przecieŻ powinien to szybko dodawać
Sorki za pomyłkę
Ale nawet jak dam 5 to teżjest za wolno a przecieŻ powinien to szybko dodawać
to zrob for i:=0 to ilestam do
i dawaj iles tam
albo timera Interval na 100;
w OnTimer:
if Image.left
Pierwsze i najważniejsze: zapomnij o przesuwaniu komponentów. Komponenty nie są projektowane z myślą o ich szybkim przesuwaniu.
Jeżeli potrzebujesz wyświetlać przesuwający się obraz to już lepiej użyj Canvas (np. z Form.Canvas lub PaintBox.Canvas).
Czasami jednak potrzebny jest najazd menu z boku etc...
w twoim przypadku zaczepiscie moze sie przydac 2xbuferowanie formy
ze jak szybciej image przesuwa sie za pomoca TTimer to moze mrygać
wtedy pomoze :
with form1 do begin
DoubleBuffered:=true;
end;
my nr GG: 3607902