[Delphi] Rysowanie po TComboBoxie

0

No więc tak rysuję sobie:

procedure TForm1.teksturyDrawItem(Control: TWinControl; Index: Integer;
Rect: TRect; State: TOwnerDrawState);
begin
with tekstury do
begin
Canvas.FillRect(Rect);
Font.Size:=10;
Canvas.StretchDraw(Rectuj(0,0, 20, 20),
kratka.Items[Index+1].Picture.Graphic);
Canvas.TextOut(Rect.Left+22, Rect.Top, [kratka.ItemsIndex+1].name);
end;
end;

INFO!
rectuj()=rect() //głupia zbieżność nazw ;[
kratka: TDXImageList;

No i chodzi o to że rysuje tylko 1 item oraz jak się wybierze to tam gdzie jest text ;]

Pomóżcie ;]<font color="violet"></span>

0

a nie ma takiego czegos w gotowcach?

0

Dobra już sobie poradziłem ;] ;] ;] ;] ;]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1