Trochę temat pisania shader-ów rozpracowałem w OpenGL, teraz szukam materiałów jak by to można zrobić w DirectX za pomoca Delphi.
Trochę linków mam ale nie do końca jest to to czego szukam
http://directxfordelphi.blogspot.com/
(Direct2D i DirectX10 a to trochę za dużo bo potrzebuje DX9 i nie mam Visty aby używać Direct2D wiec odpada)
http://v3.juhara.com/en/articles/directx-programming/11-2d-animation-with-direct3d-part-1
http://v3.juhara.com/en/articles/directx-programming/12-2d-animation-with-direct3d-part-2
http://v3.juhara.com/en/articles/directx-programming/13-2d-animation-with-direct3d-part-3
Cykl 3 tutoriali tylko że nie można pobrać przykładów :(
http://www.clootie.ru/delphi/index.html
W sumie najlepsze co znalazłem bo sa to przepisane na Delphi przykłady z DirectX SDK , tylko z pobieżnego oglądania nie kompilują sie na delphi 2010 i sporo dzieje sie nie w API DirectX tylko już w warstwie Delphi a to nie pomaga zrozumieć DirectX-a
(chyba będzie trzeba sie przeprosić z delphi 2006 )
http://www.codesampler.com/dx9src.htm
Dużo prostych przykładów w C , ciekawsze niż to co jest w DirectX SDK bo projekty sa proste i banalne i dotycza tylko jednego problemu.
Ktos może dysponuje jakimś prostym przykładem w delphi jak za pomoca DirectX
zrobić coś podobnego jak to jest w moim przykładzie z watku
OpenGL Przykład i problem
http://www.two-kings.de/tutorials/dxgraphics/dxgraphics18.html
//platny ale czesc jest darmowa
http://www.directxtutorial.com/Tutorial9/B-Direct3DBasics/dx9B4.aspx