Witam
Piszę bota do ogame i mam problem z zaprojektowaniem listy zdarzeń.
Lista zdarzeń i zadań w moim programie ma wyglądać mniej więcej tak jak kolejka do wszystkiego - ładowane będą do niej wszystkie zadania np. zbudowanie budynku, kupienie jednostek, wysyłanie flot, reakcja na atak itp.
No i tu pojawia się problem tej kompleksowości. Do zbudowania budynku potrzebne są surowce, więc muszę pomyśleć np. nad tym co stanie się gdy ich zabraknie - anulować budowę, odczekać aż się pojawią, przysłać surowce z innej planety dlatego ta lista będzie dynamicznie się zmieniać, a taski będą od siebie zależne.
Na jakiej zasadzie najlepiej coś takiego zrobić? idealnie byłoby gdybym mógł sobie przechowywać listę funkcji do wykonania wraz z ich parametrami a po ich wykonaniu podejnować decyzję jaki podjąć kolejny krok. Inny pomysł to stworzenie listy rozkazów i do tego interpreter, ale tu wydaje mi się to zbyt skomplikowane.
Chętnie posłucham innych koncepcji jak można by coś takiego wygodnie napisać.