[Delphi] Obliczanie działania

0

Witojcie !

Tworzę swój język skryptowy do gry (nie skazujcie mnie od razu na zagładę :) Czytaj dalej !)
Już mam sporo (if, for itp.), ale brakuje mi najważniejszego.
Przypuśćmy taką sytuację:

DrawText - rysuje tekst
*(nazwa zmiennej) - odwołanie do zmiennej.

DrawText(*MyX + 10, *MyY + 50, 'Tekst')

Nie wiem, jak zrobić, aby obliczyć działanie.
Np.
MyX = 100
MyY = 200
W takim razie było by

DrawText(100 + 10, 200 + 50, 'Tekst')

Znalazłem różne artykuły, kody, itp., ale wszystkie miały odwrotną notację polską.
Mi chodzi, o to, aby liczył po kolei (od lewej do prawej, bez ONP ;-) )
Myślę od dwóch dni, jak to wykonać, ale...
Coś nie idzie :d

Za pomoc THX.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1