Trzeba by użyć pewnie php, bo goły html nie wyrobi. Ale w tym konkretnie nie pomogę, bo z tworzenia stron
internetowych jestem noga. Po prostu przy pobieraniu pliku musialbyś uzyskać IP pobierającego - do bazy na
stronie www, później w programie przy starcie musiał byś odwiedzieć swoją stronę i plik bazy, która by Tobie
ustaliła z jakiego IP wchodzi gracz (do tego polecam komponent THttpSend z pakiet Synapse) i jeżeli jest on
w bazie IP, które pobrały grę to pozwól na jej uruchomienie. Jeżeli nie ma to zamknij grę. Tylko tutaj, ciągle
pozostaje kwestia co jeżeli ktoś korzysta z proxy lub nie ma publicznego IP i siedzi za NAT'em. Może jeszcze
ktoś inny tutaj - będzie w stanie Tobie coś doradzić, bo moje rozwiązanie nie jest idealne. Ewentualnie może
wprowadź system logowania się po nazwie użytkownika i IP, ale to znowu konieczność obslużenia tego jakoś
od strony serwera i Twojej strony internetowej. Musisz sam zadecydować, czy gra jest warta ów kombinacji.
EDIT: lub tak jak sugeruje ktosik, ale co jeżeli Użytkownik sformatuje dysk i przeinstaluje system. Będzie, o
ile się orientuje - musiał ponownie się rejestrować. A moze prościej, było by wprowadzić wymóg logowania.