Moduł graf_fx.pas. Dev-Pascal

0

Mam wielką prożbę, chodzi o to, że mam moduł (lub coś w tym stylu, to jest takie coś jak 'crt') graf_fx.pas
ftp://ftp.helion.pl/przyklady/2d3dtp.zip
ten plik który mnie interesuje to
\cR6\moduł graf_fx v.2.0\Graf_fx.pas

Używam, Dev-pascala i pewnie dlatego tamten plik nie działa (w TP działa). Generalnie chodzi mi o to, żeby ktos w jakiś sposób przerobił tamten plik tak żeby Dev mógł obsługiwać.

Jeśli jednak wiesz jak w dev (nie wiem jak to sformułować) napisać procedure w której mysz będzie obsługiwana to napisz takową procedure.

Z góry dzięki i sorki za bł. ort.

0

Moduł zawiera 16-bitowe wstawki w asemblerze oraz bezpośrednie odwołania do sprzętu.
Słowem: byłoby sporo przerabiania.
Ale da się.

0

Ok, a może wiesz o innych sposobach wyświetlania i działania myszki, bo na pewno asembler nie jest jedynem językiem który wyświetla myszkę

0

SDL

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1