Mam następujący problem.
Tworzę sobie dynamicznie komponenty:
with TSpeedButton.Create(self) do begin
Width:=41;
Height:=33;
Left:=8+1*48;
Font.Height:=24;
Font.Size:=18;
Caption:='Napis';
Name:='A';
Parent:=Self;
Visible:=True;
end;
i je niszczę
TSpeedButton(FindComponent('A')).destroy;
TSpeedButton(FindComponent('A')).free;
Wszystko super ale kłopot występuje jak utworze dane komponenty na innym wcześniej umieszczonym komponencie i mam je zniszczyć np:
with TSpeedButton.Create(ToolBar1) do begin
Width:=41;
Height:=33;
Left:=8+1*48;
Font.Height:=24;
Font.Size:=18;
Caption:='Napis';
Name:='A';
Parent:=ToolBar1;
Visible:=True;
end;
Wówczas nie wiem jak się odwołać destruktorem do komponentu znajdującego się na innym.
Ktoś zna rozwiązanie tego problemu?