Witam,
Potrzebuję komponentów na których możliwie najwygodniej, najwydajniej można napisać serwer TCP/IP.
Główne założenia: serwer nie może się zbytnio "ścinać", powinien być wielowątkowy. No i oczywiście w miarę szybki czas reakcji.
Tutaj mam kilka rozwiązań:
Indy
Wszystko pięknie ładnie - wstawiam jeden komponent od servera, jeden, żeby nie padała aplikacja i jeden od wielowątkowości :-)
Już myślę, że jest super, oprogramowuje wg wielu tutków... ALE... okazuje się, że Indy ma jedną podstawową wadę: Przy wysyłaniu tekstu do serwera, ten odczyta ją dopiero po rozłączeniu :-D :-D śmieszna sytuacja... Musiałbym ciągle: Połącz-Wyślij-Rozłącz | Połącz-Wyślij-Rozłącz | Połącz-Wyślij... itd... Jest to bardzo nie wydajne, bo nawet na komputerze lokalnym zabiera to trochę czasu... Nie mówiąc już o tym, że nie mam pomysłu jak serwer miałby odpowiadać Klientowi...
Any ideas?
Synapse
Wiele osób go poleca, wydaje się być dobrą alternatywą... Sęk w tym, że nie za bardzo wiem jak się za niego zabrać jeżeli chodzi o server TCP/IP . Macie jakieś fajne przykłady TCP/IP w Synapse lub tutki?
"Serwer/Klient do gry" by Toster
Link: http://forum.unit1.pl/index.php?showtopic=2749&st=0&gopid=20458&#entry20458
Wydaje się być super - od razu implementuje silnik odpowiadający za logowanie... Jednak widze, że ma duże "lagi" (mam nadzieję, że to chodzi wyłącznie o timer). Czy on zda egzamin? Przekonam się jak tylko pobiore te prawie 1GB danych, żeby zainstalować Turbo Pascala :-[
A może coś innego..?
<font size="4">Co polecicie mi jako najlepszy sposób na stworzenie wielowątkowego, szybkiego, wydajnego serwera TCP/IP??</span> [???]
<font size="2">Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, gdyż jest to dla mnie ważne! ;-) </span>