Program do dzwonienia telefon komork do kompa przez kabel

Odpowiedz Nowy wątek
2009-03-28 12:06
0

Witam
Chciałbym napisac taki program - <ort>podłanczam </ort>telefon komorkowy nokia 3310 przez kabel do komputera wpisuje numer telefonu w programie na komputerze naciskam zadzwon i program łaczy sie przez kabel z telefonem komorkowym, komórka dzwoni pod numer który wpisałem na kompie. Pomóżcie mi !!! Jak napisać coś takiego ???
Może być też inny model telefonu nie musi byc koniecznie nokia 3310, moze byc pod inny model komórki konkretnie. Jeśli macie jakieś materiały lub wiecie jak napisac taki program bardzo prosze o pomoc.

Mój email: [email protected]

Pozdro :-)

Pozostało 580 znaków

2009-03-28 17:24
0

Nie prosciej byloby przez modem ?

Ale jesli tak bardzo chcesz to zrobic przez komorke to musisz symulowac wciskanie klawiszy na komorce.
Mozesz sprobowac ja rozebrac , przylutowac przewody i za pomoca portu LPT wyslac sygnal na odpowiednie kable co odpowiadaloby normalnemu przyciskaniu klawiszy. Program nie jest trudny do napisania , komponenty takie jak Zlib , zlportio sa do pobrania z sieci.

Pozostało 580 znaków

2009-03-29 16:56
ciekawy
0
Alkuzad napisał(a)

Nie prosciej byloby przez modem ?
Mozesz sprobowac ja rozebrac , przylutowac przewody i za pomoca portu LPT wyslac sygnal na odpowiednie kable co odpowiadaloby normalnemu przyciskaniu klawiszy.

A potem ponownie przelutować gdy rozłączy od kompa bo zechce normalnie przez kom pogadać ?

Pozostało 580 znaków

2009-03-29 17:01
0

nie bylo mowy o tym ze komorka ma byc cala ,zalozylem ze nie musi bo kto teraz uzywa 3310 ?

innego sposobu nie ma - no chyba ze jestes mistrzem inżynierii wstecznej.

Pozostało 580 znaków

2009-03-29 17:57
0

A może by tak z komend AT skorzystać? :)

Pozostało 580 znaków

2009-03-29 19:45
0

Może być rozebrana komórka oczywiście każdy pomysł jest dobry.

Pozostało 580 znaków

2009-03-30 09:09
0

1000000000000000 punktow za pomysl z lutowaniem!

A jak zrobic Hurtownie Danych?
Wynajac wielka hale, ustawic rzedy polek z segregatorami i zatrudnic 16 magazynierow,
(tylko koniecznie z uprawnieniami na wozek widlowy zeby szybciej dzialalo!)

podlaczasz sie przez taki sam kabelek jak do zdejmowania SIM-Lock'a
(kiedys byly bardzo popularne na allegro) a komendy do telefonu znajdujesz w sieci.
kiedys kolega ktory siedzial obok mnie w firmie to robil,
ale zmienilem prace wiec Ci wiecej nie pomoge:P


Pozostało 580 znaków

2009-03-31 11:05
0

A przez modem jak to zrobić napiszcie coś więcej na ten temat, jak najdokładniej proszę was.
A za pomocą komend AT jakby to wygladalo napiszcie jak najdokladniej plisss.
Jesli ktos ma jeszcze jakies inne pomysly jak wykonac cos takiego piszcie każdy pomysl jest dobry.

Pozostało 580 znaków

2009-03-31 11:37
0

Jak podlaczyć komórkę do komputera żeby używać komend AT ?? Za pomocą jakiego kabla?? Czy mam podlaczyc komórkę pod zwykły modem (kartę której normalnie używa sie do łączenia z netam??? Czy to ma być kabel usb który dostałém do komórki a może kabel com ? Napiszcie plisss.

Pozostało 580 znaków

2009-03-31 12:18
0

Zajrzyj w źródła jakiejkolwiek aplikacji sterującej telefonem, ot chociażby kmobiletools i wszystkiego sie dowiesz. To zależy od modelu telefonu, ale generalnie jeżeli podłączasz telefon kablem usb to traktujesz go tak, jakby byl podłaczony do portu COM.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0