Bindowanie tekstur [OpenGL]

0

Mam problem z bindowaniem tekstury dla funkcji rysującej stożek (gluCylinder)

w przypadku GL_QUADS czy GLU_TRIANGLE_FAN procedurka:

GlBindTexture(GL_TEXTURE_2D, X); (X : GlUint;)

działa bez zarzutu...
jednak w przypadku zastosowania powyższej procedury dla funkcji generującej stożek:

gluCylinder(gluNewQuadric, ...)

?

niestety ale nie działa :( z gory dzieki za pomoc:)

0

Jeśli mnie pamięć nie myli (a od dawana OGL nie używam) to ze standardowych kształtów z glu można było teksturować jedynie dzbanek. Ale mogem się mylić.

0

szto eto ta funkcja
GlBindTexture(GL_TEXTURE_2D, X); (X : GlUint;)

zleustawiasz parametry teksturowania np. nie wlaczasz teksturowania glenable(GL_TEXXTURE

albo cos podobnego gltexgen

0
Komorkowy_dzony napisał(a)

szto eto ta funkcja
GlBindTexture(GL_TEXTURE_2D, X); (X : GlUint;)

zleustawiasz parametry teksturowania np. nie wlaczasz teksturowania glenable(GL_TEXXTURE

albo cos podobnego gltexgen

GlEnable i gltexgen tez włączam ...
z tym ze jak pisalem wyzej, tekstura dla GL_QUAD dziala poprawnie, gdy rysuje stożek to nie nakłada tekstury...stozek jedynie bedzie podobnego koloru do tej tekstury (nie wiem skad...) :/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1