Witam.
Mam problem, chciałbym napisać aplikację [w sumie bota] do gry który będzie wykonywał polecenia takie jak klikanie na potwora aby rozpocząć walkę, w walce używał czarów, po walce zamykał okno z informacją o zdobytych przedmiotach, przechodził w inne miejsca itp.
Problem w tym, że kompletnie nie wiem jak zacząć, jak zrobić żeby pobierało informacje z ekranu gry i można było napisać w delphi "gdy stanie się ... zrób ..." itp.
Nie proszę was tutaj o gotowca bo chcę sam spróbować ustawić wykonywanie poleceń, chodzi mi tylko o jakiś trop, wskazówkę, pomoc, narzędzie, poradnik/kurs[?].
Z ekranu to możesz sobie ... screeny robić. Zrobienie systemu rozpoznawania obrazu i na jego podstawie analizy sytuacji może Cię nieco przerosnąć.
O botach było już wielokrotnie, z grubsza będziesz musiał rozgryźć klienta gry (dokładnie) i grzebać w jego pamięci.
Ale czym mam rozgryźć pamięć tej aplikacji i delphi się nadaje to wykonania tego, o co mi chodzi?
Pewnie że tak. O grzebaniu w pamięci innego procesu było wielokrotnie.
A jak rozgryźć klienta.
np:
startujesz klienta, zapamiętujesz sobie ilość życia, szukasz w jego pamięci takiej wartości. Jak będzie tylko jedna to prawdopodobnie masz adres licznika życia. Jak jest kilka to idziesz w teren i dajesz się kilka razy trafić. Znowu szukasz wartości życia, porównujesz z poprzednimi wynikami. Gorzej jak się nie będą nakładać ;)
Inna sytuacja: twoje dane nie znajdują się u ciebie, wszystko jest na serwerze. Zostaje Ci w tedy sniffer i monitorowanie komunikacji klient-serwer.
Tak czy siak trochę zabawy Cię czeka.