Aplikacja do programu

0

Witam.
Mam problem, chciałbym napisać aplikację [w sumie bota] do gry który będzie wykonywał polecenia takie jak klikanie na potwora aby rozpocząć walkę, w walce używał czarów, po walce zamykał okno z informacją o zdobytych przedmiotach, przechodził w inne miejsca itp.
Problem w tym, że kompletnie nie wiem jak zacząć, jak zrobić żeby pobierało informacje z ekranu gry i można było napisać w delphi "gdy stanie się ... zrób ..." itp.
Nie proszę was tutaj o gotowca bo chcę sam spróbować ustawić wykonywanie poleceń, chodzi mi tylko o jakiś trop, wskazówkę, pomoc, narzędzie, poradnik/kurs[?].

0

Z ekranu to możesz sobie ... screeny robić. Zrobienie systemu rozpoznawania obrazu i na jego podstawie analizy sytuacji może Cię nieco przerosnąć.

O botach było już wielokrotnie, z grubsza będziesz musiał rozgryźć klienta gry (dokładnie) i grzebać w jego pamięci.

0

Ale czym mam rozgryźć pamięć tej aplikacji i delphi się nadaje to wykonania tego, o co mi chodzi?

0

Pewnie że tak. O grzebaniu w pamięci innego procesu było wielokrotnie.

A jak rozgryźć klienta.
np:
startujesz klienta, zapamiętujesz sobie ilość życia, szukasz w jego pamięci takiej wartości. Jak będzie tylko jedna to prawdopodobnie masz adres licznika życia. Jak jest kilka to idziesz w teren i dajesz się kilka razy trafić. Znowu szukasz wartości życia, porównujesz z poprzednimi wynikami. Gorzej jak się nie będą nakładać ;)

Inna sytuacja: twoje dane nie znajdują się u ciebie, wszystko jest na serwerze. Zostaje Ci w tedy sniffer i monitorowanie komunikacji klient-serwer.

Tak czy siak trochę zabawy Cię czeka.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1