Delphi, uciekanie przed kursorem myszy

0

Witam!

Mam do napisania program (opengl), w ktorym odbijaja sie obiekty, musza rowniez uciekac przed kursorem myszy. Odbijanie, to nie problem, ale nie moge wymyslic uciekania, czy ktos ma z Was jakis pomysl?

0

Naprawde nikt nie ma zadnego pomyslu??

0

Na MouseOver zrób random położenie obiektu (x,y)

0

Dzięki, tylko hm, wolałabym, aby ucieczka była płynna, a nie, by obiekt pojawiał się nagle np. po drugiej stronie okna. ;-)

0

To losuj współrzędne przesunięcia, tzn. losuj o ile przesunąć, a nie dokąd przesunąć. Dodatkowo nie pozwalaj na duże przesunięcie.

0
x1 := button1.left;
y1 := button1.top;

for a :=x1 to x2 do
begin
button1.left := a;
sleep(5);
end;

for b :=y1 to y2 do
begin
button1.top := b;
sleep(5);
end;

gdzie:
x1 - x początkowe,
x2 - x końcowe,
y1 - y początkowe,
y2 - y końcowe,

Przynajmniej ja bym tak zrobił te płynne przejście :D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1