Witam!
Mam do napisania program (opengl), w ktorym odbijaja sie obiekty, musza rowniez uciekac przed kursorem myszy. Odbijanie, to nie problem, ale nie moge wymyslic uciekania, czy ktos ma z Was jakis pomysl?
Witam!
Mam do napisania program (opengl), w ktorym odbijaja sie obiekty, musza rowniez uciekac przed kursorem myszy. Odbijanie, to nie problem, ale nie moge wymyslic uciekania, czy ktos ma z Was jakis pomysl?
Naprawde nikt nie ma zadnego pomyslu??
Na MouseOver zrób random położenie obiektu (x,y)
Dzięki, tylko hm, wolałabym, aby ucieczka była płynna, a nie, by obiekt pojawiał się nagle np. po drugiej stronie okna. ;-)
To losuj współrzędne przesunięcia, tzn. losuj o ile przesunąć, a nie dokąd przesunąć. Dodatkowo nie pozwalaj na duże przesunięcie.
x1 := button1.left;
y1 := button1.top;
for a :=x1 to x2 do
begin
button1.left := a;
sleep(5);
end;
for b :=y1 to y2 do
begin
button1.top := b;
sleep(5);
end;
gdzie:
x1 - x początkowe,
x2 - x końcowe,
y1 - y początkowe,
y2 - y końcowe,
Przynajmniej ja bym tak zrobił te płynne przejście :D