Witam,
od niedawna zacząłem się znowu z nudów bawić w OpenGL i natrafiłem na dziwny problem z ustawianiem kamery... Wszelkie wywołania gluLookAt powodują, że obraz przez moment nie jest rysowany, widać samo tło co sprawia wrażenie migającego ekranu.
Oto kod ustawiający kamerę:
procedure TEngineCamera.Update;
begin
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
//Set projection matrix
gluLookAt(Self.LookFrom.X,
Self.LookFrom.Y,
Self.LookFrom.Z,
Self.LookAt.X,
Self.LookAt.Y,
Self.LookAt.Z,
0, 0, 1);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
end;
Co robię źle? Nigdy coś takiego mi się nie przydarzyło... Gdy usuwam wywołania glMatrixMode, to rysowane jest same domyślne tło bez żadnych elementów.
Z góry dzięki za pomoc
[edit]
Wiedziałem, że to coś głupiego. Nie dość, że to powinno być wywołane w ramach macierzy modelu to jeszcze przy każdym rysowaniu sceny. A gdy tak próbowałem to zapomniałem, że zaraz za tym znajduje się glLoadIdentity()...
Wszystko już działa x.x