Witam,
od niedawna zacząłem się znowu z nudów bawić w OpenGL i natrafiłem na dziwny problem z ustawianiem kamery... Wszelkie wywołania gluLookAt powodują, że obraz przez moment nie jest rysowany, widać samo tło co sprawia wrażenie migającego ekranu.

Oto kod ustawiający kamerę:

procedure TEngineCamera.Update;
begin
  glMatrixMode(GL_PROJECTION);

  //Set projection matrix
  gluLookAt(Self.LookFrom.X,
            Self.LookFrom.Y,
            Self.LookFrom.Z,
            Self.LookAt.X,
            Self.LookAt.Y,
            Self.LookAt.Z,
            0, 0, 1);

  glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
end;

Co robię źle? Nigdy coś takiego mi się nie przydarzyło... Gdy usuwam wywołania glMatrixMode, to rysowane jest same domyślne tło bez żadnych elementów.

Z góry dzięki za pomoc

[edit]
Wiedziałem, że to coś głupiego. Nie dość, że to powinno być wywołane w ramach macierzy modelu to jeszcze przy każdym rysowaniu sceny. A gdy tak próbowałem to zapomniałem, że zaraz za tym znajduje się glLoadIdentity()...

Wszystko już działa x.x