Witam. Szperałem trochę ale nic nie znalazłem. Mianowicie chodzi mi o to jak emulować w delphi ruch rolki w myszce. najlepiej jak by to była emulacja pionowa i pozioma. z góry dziękuję.
0
0
Dokładnie tak samo jak symuluje się ruch w osiach X,Y czy naciskanie klawiszy. Poszukaj na forum (SendInput, itp) było wielokrotnie.
0
no dobra znalazłem na forum kawałek twojego kodu dla klawiatury
var Inputs:array[0..3] of tagInput;
begin
ZeroMemory(@Inputs, sizeof(Inputs));
Inputs[0].Itype:=INPUT_KEYBOARD;
Inputs[0].ki.wVK:=VK_LWIN;
Inputs[1].Itype:=INPUT_KEYBOARD;
Inputs[1].ki.wVK:=ord('D');
Inputs[2].Itype:=INPUT_KEYBOARD;
Inputs[2].ki.wVK:=ord('D');
Inputs[2].ki.dwFlags:=KEYEVENTF_KEYUP;
Inputs[3].Itype:=INPUT_KEYBOARD;
Inputs[3].ki.wVK:=VK_LWIN;
Inputs[3].ki.dwFlags:=KEYEVENTF_KEYUP;
SendInput(4, Inputs[0], sizeof(Inputs[0]));
end;
a jakie będą wartości dla rolki? albo najlepiej jak byś podał link do jakiejś listy gdzie jest więcej klawiszy i zdarzeń czy jak to tam nazwać
0
dwFlags na MOUSEEVENTF_WHEEL
0
zrobiłem to tak:
mouse_event(MOUSEEVENTF_WHEEL, 0, 0, i, 0);
"i" to zmienna która przybiera wartości od -100 do 100. roluje to w górę i w dół. próbowałem w 4 parametrze wpisać tą zmienną ale to nie pomaga w przesuwaniu rolki w prawo i w lewo. jak to zrobić i czy do takiej emulacji jest potrzeba posiadania takiej rolki w myszce?