biblioteka DLL i MediaPlayer

0

Witam ,
Czy ktoś byłby tak życzliwy i podał mi linijkę przykladowego kodu żeby wczytać
jeden plik *.wav zamieszczony w bibliotece DLL ?
Wykorzystuję komponent MediaPlayer.

Pozdrawiam.

0

Chciałbym dodać, że jestem zupelnie początkującym w tym temacie i spędziłem ok. miesiaca nad poszukiwaniem odpowiedzi. Myślę , że dla Was Zawodowców (przynajmniej w w wększości) będzie to tylko "pikiś" ?

0

slowa klucze

zasoby - resources
strumien - stream

i np.
http://delphi.about.com/od/objectpascalide/a/embed_resources_2.htm
http://www.wilsonc.demon.co.uk/misccomponents.htm (TMediaPlayerMemoryFile)

0

dzięki , ale nie o to mi chodzi !
ten kod jest O.K. Alee !
nie o wyciągnięcie ikony mi chodzi ale o plik xx.wav lub xx.mp3 z biblioteki.

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
const
  resICON = 'factory';
var
  h : THandle;
  Icon : HIcon;
begin
  h := LoadLibrary('adpResources.DLL');
  try
    if h <> 0 then
    begin



    {zamiast tych instrukcji po prawej stronie }
    {powinien być tutaj  kod z MediaPlayer jako odtwarzacza pliku np. xx.wav} 


                                                        //   Icon := LoadIcon(h, resICON);
                                                        //   DrawIcon(Canvas.Handle, 10, 10, Icon);



    end
    else
    begin
      ShowMessage('Load Resource DLL FAILED!');
    end;
  finally
    FreeLibrary(h);
  end;
end;

Dzięki , ale nie o to mi chodzi !
Poniższy kod jest O.K. Alee !
nie o wyciągnięcie ikony mi chodzi ale o plik xx.wav lub xx.mp3 z biblioteki.




procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
const
  resICON = 'factory';
var
  h : THandle;
//  Icon : HIcon;
begin
  h := LoadLibrary('adpResources.DLL');
  try
    if h <> 0 then
    begin



    {zamiast tych instrukcji po prawej stronie }
    {powinien być tutaj  kod z MediaPlayer jako odtwarzacza pliku np. xx.wav} 


                                                        //   Icon := LoadIcon(h, resICON);
                                                        //   DrawIcon(Canvas.Handle, 10, 10, Icon);



    end
    else
    begin
      ShowMessage('Load Resource DLL FAILED!');
    end;
  finally
    FreeLibrary(h);
  end;
end;

// dodałem tagi code (dop. deus)

0

Rece opadaja ...

wydawalo mi sie, za napisalem wyraznie ? Drugi link i na koncu nazwa komponentu ktora powinna zainteresowac ciebie:

TMediaPlayerMemoryFile

On otwarza pliki (AVI - atki byl cel tworcy, ale z pewnoscia i wav), ktore sa przechwytywane ze strumienia i podawane (powiedzmy w oszukanczy sposob/niedokladnie) jako nie istniejace fizycznie (o ile fizycznie jest dobrym pojeciem bo i tak gdzies istnieja ... chodzi mi o to co widzi przecietny user) podawane do windows media playera.

pierwszy link byl podany bo nie napisales w poscie na jakim etapie masz problem (dotyczyl pierwszego slowa kluczowego).

0

Dzięki po raz drugi !
Ale mnie dopiero ręce opadają ???
My sie chyba zupełnie nie rozumiemy.
Ja nie chcę bawic się w żadne - strumienie, pamięci - czy inne "pierdoły" !
Chcę po prostu wydobyć i odegrać plik mp3 z biblioteki DLL za pomocą procedury w/w.
Skoro da się wyciągnąc ikonę czy też obrazek da się to samo zrobić z plikiem *.mp3 lub *.wav.
Nie znam i prawdopodobnienie nie wymyślę sposobu na dokonanie tego. Nadzieja leży jedynie w Tych,Którzy robili juz coś takiego. !!!

Poadrawiam !

0

Ale ten komponent wlasnie robi to co chcesz

  1. z zasobow wydobywasz plik wav (TResourceStream)
  2. Przekazujesz go do tego komponentu (bazujacego na TMediaPlayer)

wiec o co chodzi ?? Nie chcesz sie bawic w strumienie i etc. to jak chcesz programowac ??

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1