płynne przesyłanie obrazu przez LAN

0

Witam.
Zrobiłem dwie aplikacje które łączą się z sobą przez sieć. Jedna robi screenshoots, wysyła i znowu robi screenshota , a druga to odbiera i wyświetla. No niby programy działają ale obraz jest odświeżany co parę sekund(to trochę dużo), scrennshot zapisywany jest do jpg i kompresowany.
Ma ktoś może pomysł jak zrobić,żeby odświeżanie było takie aby ruch był w miarę płynny.Przy zachowaniu jakości takiej aby można było odczytywać teksty.

Myślałem aby obraz podzielić na 12 części i sprawdzać w której się coś zmieniło i tylko te wysyłać... co wy na to??
aha... komputery łączą się przez wifi - bodajże 54Mb/s

P.S - żeby nikomu nie przyszło coś do głowy od razu mówię... program nie ma na celu żądnego szpiegowania ani nic.... tylko np przy pomocy technicznej lub samouczka (jedna osoba pokazuje drugiej jak coś ma zrobić itp.)

0

no można tak zrobić, ale raczej masz coś zwalone z kodem albo komputery te są naprawdę świetne, wtedy nie kompresowanie i przesyłanie bmp mogłoby być szybsze ... przy 54Mbitach to powinno być dobre kilkanaście fpsów
mógłbyś też spokojnie nie czekać na odebranie tylko robić kolejnego sshota, bo teraz to masz tak (s-robienie sshota, k-kompresja, u-upload)

sss|kk|uuuuuuuuuuuuu|sss|kk|uuuuuuuuuuuuu|sss|kk

a mogłoby być tak (dwa wątki):

------|uuuuuuuuuuuuu|uuuuuuuuuuuuu
sss|kk|sss|kk|------|sss|kk|------

dochodzi też zapis i odczyt z dysku, nie rób tego

0

heh.... a jak zrobić dwa wątki... jak przesyłanie bmp może być szybpsze od przesułania jpg ???

jakby było kilkanaście fps to było by elegancko

jak najszybciej sprawdzić czy dwie bit mapy są identyczne

0

Jedyna metoda dająca 100% pewne wyniki, to porównywanie piksel-po-pikselu. Można się bawić w jakieś heurystyki i sprawdzać np. co 10 piksel, albo obliczać jakieś sumy kontrolne...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0