[DELPHI][THGG] Lista kontaktów

0

Witam,
Mam już prawie wszystko w moim programie. Ale nie mogę sobie poradzić z listą kontaktów.
Więc jak zrobić listę kontaktów?
Jakiś url coś?

Pozdro.

Używam komponentu: THGG

0

wrzuć comboboxa a ikonki namaluj canvasem a opisy olej:P

0

skontaktuj się ze mną na gg to ci wyjaśnię wszystko. (gg.4032020)

0

Witam,
Poradziłem sobie z tym. Zajarzyłem jak to zrobić i działa.
A teraz inne pytanie...
Jak za pomocą IdFTP (z Indy) przesłać plik bezpośrednio między komputerami?

0

Mógł byś wrzucić kod do listy dla innych? :)
Co do indy to nie wiem :P

0

Ok podam wam kodzik ;)

  1. Na formę wstawiamy 2 komponenty ImageList (u mnie nazwa domyślna
    ImageList1) i ListView (nazwa domyślna u mnie to ListView1).
  2. Klikamy 2x na ImageList i dodajemy emikonki emitujące stan (kolejność
    niedostępny, dostępny, zaraz wracam). Dla tych którzy nie wiedzą skąd je
    wziąć wrzuciłem tutaj: http://www.dolarek.xorg.pl/img.rar
  3. Klikamy na komponent ListView i w LargeImage ustawiamy ImageList1.
  4. Kolejny etap to kliknięcie w komponent HGG. W zakładce Events wpisujemy w
    polach:
    OnUserChangeStatus, OnUsersGetFromServer i w OnUsersListChange taki kod (oczywiście między procedure... a end;):
    var
    i: Integer;
    Item: TListItem;
    begin
    ListView1.Clear;
    ListView1.Items.BeginUpdate;
    for i := 0 to HGG1.Users.Count - 1 do
    begin
    Item := ListView1.Items.Add;
    case HGG1.Users[i].Status of
      usNotAvailable: Item.ImageIndex := 0;
      usAvailable: Item.ImageIndex := 1;
      usBusy: Item.ImageIndex := 2;
    end;
    Item.Caption := HGG1.Users[i].Name;
    Item.SubItems.Add(IntToStr(HGG1.Users[i].GGNumber));
    Item.SubItems.Add(HGG1.Users[i].IP);
    end;
    ListView1.Items.EndUpdate;
  5. Sprawdzamy czy działa.
0

Coś mnie chyba nie działa :)

0

Potrzebuje info jak zrobic procedure do buttona zeby dodawal dane z numerem gg i nickiem do ListView?

procedure TForm1.Button6Click(Sender: TObject);

Bardzo tego potrzebuje, wielkie dzieki z góry ;]

0
Shootek001 napisał(a)

Potrzebuje info jak zrobic procedure do buttona zeby dodawal dane z numerem gg i nickiem do ListView?

procedure TForm1.Button6Click(Sender: TObject);

Bardzo tego potrzebuje, wielkie dzieki z góry ;]

ROTFL

A ta procedura wyżej to już nie do Buttona jest? :D

[EDIT]

Cokolwiek "zrobic procedure do buttona" znaczy...

0

Ok zle sie wyrazilem...

Chodzi mi o to zeby po wcisnieciu buttona, ktory juz ma przypisane

gg.AddUser(numer,'nazwa');

Chcę żeby wysylalo te dane do komponentu ListView i dodawalo nowy kontakt ;]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0