Witam
Ostatnio zauważyłem że w tclientsocket i tserversocket jest limit długosci wysyłanego stringa. Jak można wysłać text za pomocą funkcji sendbuf i jakie różnice są w stosowaniu miedzy tymi dwoma funkcjami
Z góry dziękuję
Witam
Ostatnio zauważyłem że w tclientsocket i tserversocket jest limit długosci wysyłanego stringa. Jak można wysłać text za pomocą funkcji sendbuf i jakie różnice są w stosowaniu miedzy tymi dwoma funkcjami
Z góry dziękuję
var s:string;
p:pchar;
l:integer;
begin
s:='Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'+
#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'+
#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'+
#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'+
#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!'#9'Dowolnie dlugi string!';
l:=Length(s);
GetMem(p, l+1);
StrCopy(p, pchar(s));
p[l]:=#0;
ClientSocket.SendBuf(p^, l+1);
FreeMem(p);
end;
Dzięki
zauważyłem że przy sendbuf można wysłać max około 2000 znaków czy takie ograniczenie jest również w sendbuf?
Ewentualne ograniczenie może wynikać z rozmiaru bufora karty sieciowej. Po prostu wyślij części i poczekaj, aż bufor będzie pusty, by wysłać ciąg dalszy.
A jak teraz zrobić odczytywanie wysłanego bufora ?