Widok artykulu

0

Co myslicie? Chodzi mi tutaj przede wszystkim o uzycie zielonego paska po lewej stronie (tego z tekstem Zobacz takze) oraz widoku komentarzy, bo tego jeszcze nie pokazalem:

169892958950ff1043382ae.png

Chodzi mi o to, aby pod tym Zobacz takze dodac linki do tekstow, ktore znajduja sie w danej kategorii.

0
  1. wydaje mi się, że ten pasek za bardzo rzuca się w oczy. W porównaniu do niego nagłówek na ciemnym tle Typy danych i poniżej zielone Rzeczywiste są prawie niewidoczne.
  2. komentarze podobają mi się bardziej niż poprzednia wersja :)
    taka małą prośba z mojej strony - wiem, że monitor wide to teraz norma, ale np. ja mam jeszcze 5:4 (co sobie chwalę) i o ile wcześniejsze screeny mi nie przeszkadzały bo po bokach było po prostu pusto to tutaj już mi się nie mieści na ekranie (1280) i nie wiem jak będzie wyglądać całość. Co za tym idzie o ile teraz szukanie, wyloguj itd mam dosunięte do prawej to na tym screenie jest tak ni w pi*** i w oko
0

Screen robiony byl na 24" minitorze :)

0

Na szybko wersja ciemniejsza:

91343062950ff9464286e0.png

4

...oraz wersja jasniejsza:

214497416150ff97f95c6ad.png

0

To ja teraz pomarudzę. Wg mnie lepiej jak ten pasek po lewej ma taki sam kolor jak belka artykułu. Ale nie wiem czy teraz nie za dużo tego ciemnego :/. Niech się jeszcze ktoś inny wypowie bo może zaczynam marudzić za bardzo

Edit:
O widzisz wersja jaśniejsza jak dla mnie super

2

Wersja jaśniejsza fajna, ale... przy pierwszym spojrzeniu dumałem co to są "Rzeczywiste". Dopiero po czasie zauważyłem "Typy danych". Tej belki prawie nie widać. Powinna być znacznie bardziej widoczna.
Tzn. to jest rozumiem nazwa kategorii piętro wyżej, więc może bardziej coś w ten deseń?
"Typy danych >> Rzeczywiste" czy cuś.. obecnie to takie niezbyt trafne wg mnie.

0

Mi ta jasno szara sie podoba. Fajne!
BTW, Adamie, kiedy mozna sie spodziewac na oko wdrozonego nowego laya? Jakies prognozy?

PS. pls zrob w nim liste artykulow tak jak kiedys w starym Coyote(lista wiki-style) oraz narzedzia dla moderatorow z poziomu front-end ;)
wyniki zapomnianej ankiety mowia same za siebie ;)
http://4programmers.net/Forum/Coyote/185504-lista_artykulow_jak_w_starym_coyote_-_ankieta
i...:

napisał(a):

Tak, wobec tego, ze wiekszosc jest ZA, zostanie to zmienione

0

Oprocz nowego layoutu, nowa wersja ma zawiera pare innych rzeczy (np. mikroblogi), ale te moge akurat wprowadzac sukcesywnie... Jako, ze jednak na 4p moge przeznacac w porywach 2-3h dziennie, to mysle, ze z 1-2 miesiace moze to jeszcze potrwac. Wkrotce jednak wersja dev powinna pojawic sie na serwerze developerskim.

0
napisał(a):

Screen robiony byl na 24" minitorze :)

Plik .psd tak samo będzie wyglądać i na 800 na 600.
Nie ma sensu według mnie zmniejszać tej domyślnej szerokości. Natomiast jak dyskutowaliśmy w innym temacie, można zgodnie z zasadą responsive web design dodać drugi widok tego menu po lewej. Gdy rozdzielczość w poziomie będzie mniejsza - niech przeniesie się ono pod artykuł i wyświetlane będzie poziomo.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1