Nowy Silnik 4programmers.net

0

Bardzo fajnie, że nowy silnik wreszcie został zamontowany, al jest pewien dyskomfort. O ile podczas testów wszystko było ok, o tyle obecnie wydaje się on być bardzo zamulony. Ciągle wywala błędy, bardzo długo się ładuje. Jednym słowem coś chyba jest nie tak.

//edit: Dodanie posta z błędem (usługa tymczasowo niedostępna), po ponownym "wyślij" - informacja o flodowaniu.

//edit2: średni czas ładowania 38s. (Parametry łącza: 10240kbps[down]/5120kbps[up])

0

Totalne roczarowanie :/
O ile podczas testow wydajnosciowych sprawowal sie dobrze, to teraz nie daje sobie rady z takim ruchem. Do czasu zakupu nowego serwera trzeba bedzie chyba pozostac przy starym...

0

To by raczej znaczyło złą optymalizację lub za wiele zbędnych rzeczy w tle. Bo liczba odwiedzin nam nie wzrosła, nie mamy też wiele więcej bajerów by sprzęt padał..

0

Chyba mu się polepszyło. Dajmy czas na odpowiednie rozruszanie cache'u.

0

czy wyszukiwarka tylko dla forum zniknęła? (mój entry point, przez który zawsze na 4p wbijam - by zobaczyć czy ktoś coś dopisał w wątkach, w których się odzywałem)

0

Hmm, optymalizacja raczej nie - sprawdzalem to. Niewatplwliwie ten system jest wolniejszy od starego ze wzgledu na wieksze mozliwosci. Rowniez baza danych jest bardziej rozbudowana, a nowy kod jest pisany calkowicie obiektowo.

Mozliwe jest tez to, ze cos spieprzylem w konfiguracji oprogramowania na serwerze, aczkolwiek watpie, zeby to bylo przyczyna :/ W kazdym razie napisalem w tej sprawie do Qyona.

Zobaczymy jutro jeszcze :/ W razie czego trzeba bedzie przywrocic tymczasowo stara wersje :(

0

1) przy przejściu na kolejną stronę wątku:
Błąd systemu

Program wykonał nieprawidłową operację. Jeżeli uważasz to za słuszne, powiadom administratora tego systemu pod adresem [email protected]

2) przy postowaniu szybką odpowiedzią, alert:
Błąd: Deadlock found when trying to get lock; try restarting transaction (errno: 1213)
INSERT INTO post (post_forum, post_topic, post_user, post_time, post_username, post_ip, post_enable_smilies, post_text) VALUES("11", 164120, 652, 1288567299, "", "83.21.193.184 (ekz184.neoplus.adsl.tpnet.pl, ) Mozilla/5.0 Windows U Windows NT 5.1 pl rv1.9.2.12 Gecko/20101026 Firefox/3.6.12 .NET CLR 3.5.30729", 0, "z głównej link do \"unread\" prowadzi do pierwszej strony wątku, #id666 nie trafia gdzie powinno")

0

Ech... tego się obawiałem. Trudno, dziś zainstaluje nowego coyote na swoim serwerze i zobaczę jak to wygląda. Nie mam co prawda tak wielkiej bazy jak 4p, ale zawsze można ją nieco rozbudować jakimiś duplikatami.

//edit: faktycznie chyba jest lepiej...

0
Koziołek napisał(a)

Chyba mu się polepszyło. Dajmy czas na odpowiednie rozruszanie cache'u.

Hehe, pewnie mialo na to wplyw tymczasowy spadek userow online, a nie moje starania z konfiguracja mysql'a ;D Bo liczba userow online spadla ponizej 100...

Strasznie muli... generalnie jest kiepsko. Coz, moge miec pretensje tylko do siebie, juz dawno moglem przejsc na mocniejsza maszyne (4x 2.40+ GHz z 4 GB RAM), ale odwlekalem ten moment z miesiaca na miesiac, bo nie chcialo sie przenosic wszystkiego, konfigurowac, instalowac... :/

0
Adam Boduch napisał(a)

Bo liczba userow online spadla ponizej 100...

Czyli jest bardzo kiepsko, co prawda nie widzę ile jest osób online, ale wydaje mi się, że w normalny dzień jest sporo więcej.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0