DevCPP a konfiguracja directX - jak ?

0

Dodalem do LIBRARIES sciezke directX/lib do INCLUDE directX/include ale nadal mam problemy z kompilacja podstawowych przykladow - przewaznie czepia sie o GameLib

jak skonfigurowac devCPP by w pelni porozumiewalo sie z bibliotekami directX'a ?

0

Z poza dodaniem sciezek w opcjach przeszukiwania wlinkowales to czego potrzebujesz?
Z Twojego opisu nic takiego nie wynika.

0

o ile ja pamietam jak chcesz uzywac DirectX pod innym srodowiskiem programistycznym niz Visual to musisz posiadac albo odpowiednie bilbioteki statyczne pod dany kompilator co oczywiscie microsoft w swoim SDK nie dolacza poszukaj gdzies na necie albo korzystac z alternatywnego sposobu tzw. Interfejsu COM ja pod devem akurat korzystalem z COM'a troche wiecej zachodu bylo poprzez niego ale z drugiej storny nie musialem sie przejmowac ze jakiegos liba nie dolinkowalem ;)

0

Ściągnij sobie Microsoft Visual Toolkit - pełen kompilator (bez IDE) z Visuala za friko nawet komercyjnie. DirectX działa z nim jak trzeba.

http://msdn.microsoft.com/visualc/vctoolkit2003/

0

znalazlem jakiegos package do DevCPP zwiazanego z DirectXem, ale to nic nie zmienilo.
mam teraz Visual C++ i postapilem zgodnie z instrukcjami znaczy sie dodac LIB/INCLUDE oraz zlinkowac d3d9, d3dx9, winmm
Nadal cos nie dziala :) biore przykladowy kod z tutoriala DirectXa, i mam bledy - zwiazane z linkowaniem plikow.. i juz nie wiem co zrobic.. help?!

0

Maker: przeciez caly interfejs DX'a oparty jest o COM, wiec co to za alternatywna metoda? Tak czy tak musisz wlinkowac odpowiednie biblioteki statyczne.

hhard: napisz moze konkretnie jakie bledy Ci wywala. Moze dalej masz cos nie wlinkowane.
Pamietaj tez, ze w opcjach sciezek wyszukiwania sciezki do nowych bibliotek oraz plikow naglowkowych z SDK musza byc PRZED standardowymi z VS. Przykladowo jesli masz inaczej i wlinkujesz dxguid.lib to zostanie wlinkowane piewszy znaleziony, ktory nie bedzie zawieral nowych interfejsow.

Mam nadzieje, ze nie linkowales tych bibliotek dla MinGW ^^.
No jesli masz VC++ 6.0x to o ile sie nie myle tylko najwczesniejszy pakied DX SDK9 bedzie z nim kompatybilny - to tez moze byc problem.

0
Krukers. napisał(a)

Maker: przeciez caly interfejs DX'a oparty jest o COM, wiec co to za alternatywna metoda?

DirectX Managed to .NET a nie COM. DX w COM jest powoli wycofywany. Ale może po prostu się czepiam.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1