Witam.
Potrzbuje przchowywac okolo 10 tys takich struktur
struct dane {
char imie[255];
char nazwisko[255];
bool zmiana;
char zdarzenia[1000];
}
Nie jest to duzo jednak problem jest inny. Plik przechowujacy te dane musi byc na <ort>bieŻąco </ort>aktualizowany i wtedy pojawia sie problem. Moze sie zdarzyc ze jednoczesnie jest przesylane kilka tych struktur (wykorzystuje sockety), tak wiec aktualizujac plik probuje otworzyc juz otwarty plik. Dodatkowo w programie mam przycisk ktory zmiania zmienna "zmiana" , tak wiec znow musze aktualizowac, Dane sa usuwane po 24 godzinach (czyli kolejna proba podlaczenia sie do tego samego pliku).
Sumujac to wszystko moze sie zdarzyc ze w jednej chwili proboje zapisac kilka struktur, zmienic i usunac dane. Pytanie jest takie:
Co zrobic aby to dzialalo bezpiecznie i dane nie byly tracone?? Czy mam sie pobawic mutexami czy jest moze jakas inna metoda aby to zapisywac??. Moze sa jakies gotowe komponenty ktore moglbym wykorzystac??
Z gory dziekuje za pomoc.