[Książka] Programowanie gier w C++ i DirectX

0

Hej!
Co sądzicie o tej książca, dla początkującej osoby w programowaniu gier
(ale mającej podstawy o Delphi i C++)

http://www.mikom.pl/MPORTALX/BookDetails.aspx?BOOKID=561

A może lepsza jest ta :
http://helion.pl/ksiazki/prgkom.htm

Ewentualnie słyszałem dobre opinie o tej ksiazce (ale to juz opengl)

http://helion.pl/ksiazki/prgrop.htm

Pozdrawiam!I z góry dzięki za odpowiedzi !

0

http://helion.pl/ksiazki/prgkom.htm
http://helion.pl/ksiazki/prgrop.htm

Powyższe dwie znam i sądzę, że są dobre dla początkujących, ale SĄ dobre. Jak chcesz pobawić się DX to zacznij lepiej od dołączonego z SDK tutorialka i na necie znajdź sobie gotowe kursy - tak chyba zacząć najlepiej. A jak już będziesz znał podstawy, to wybierzesz świadomie najlepszą książkę, jaką będziesz poszukiwał.

0

Dobra książka to "OpenGL. Programowanie gier." POLECAM

0

Ja długo myslalem nad ksiazka, ktora bedzie zawierala to czego potrzebuje...
Ostatecznie doszedlem do wniosku, ze musi byc o DirectX, zeby polozony byl nacisk na DirectGraphics, a nie C++ jak czesto bywa i zeby nie skupiala sie na jakims konkretnym zagadnieniu typu shadery[jak Programowanie w DX z wyd. Helion].

Poprzegladalem fora i wybralem jak sie okazalo to co zachwalają inni czyli
"Programowanie Gier w DirectX" z wyd. Mikom. Mam ja 5 dni i mysle, ze nie znalazl bym niczego lepszego na polskim rynku :). Jestem z niej baaaaaardzo zadowolony i gdzie bym nie był bysle zeby wracac do domu ja czytac :)

Ale poczytaj recenzje i spis tresci zanim sie zdecydujesz....

Pozdro

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1