mam mały problem z C++ pisze sobie grę w OpenGL , mam już funkcję określającą daną postać potrzebję zrobić coś takiego ze jak podchodzę do postacji na okteśloną odległość to on zaczyna cały atakować gracza cały czas zwrócona do niego.
Problem mam z tym zeby ta postać była cały czas zwrócona przodem go gracza
mam dane pozycja potworka
glTranslatef(MZombie.x, MZombie.y, MZombie.z);
Pozycja gracza
glTranslatef(g_Camera.m_vPosition.x, g_Camera.m_vPosition.y, g_Camera.m_vPosition.z);
Korzystam z takiego wzorku :
radius = atanf((MZombie.x - MZombie.y) / (g_Camera.m_vPosition.x - g_Camera.m_vPosition.y));
a postać obracam tak
glRotatef(radius1, 0.0f, 0.0f, -1.0f);
i wszystko jest ok tylko że dopóki gracz jest na wprost potworka. Wszystko się wali do momentu kiedy podchodzę do potworka od tyłu wtedy nic nie działa. Nie wiem gdzie mam błąd może on być banalny ale ja go niewidzę
//zmieniłem temat na jako taki lepszy - nie chciało mi się dumać nad ciekawszym - M