Klasa QuadCurve2D do rysowania krzywej Beziera

0

Witam wszystkich i proszę o pomoc. Pisze gierke polegającą na odbijaniu piłki głową w Javie. Piłka bedzie się poruszac po krzywej Beziera. W JAVIE jest zdefiniowana klasa ktora taką krzywą generuje i nazywa się QuadCurve2D. Ale nie wiem jak moge zwrócić kazdy punkt tej krzywej. Jest mi to potrzebne aby rysować piłke na kazdym z tych punktów. Wiem jak zwrocić punkty kontrolne krzywej. Ale jak zwrocić każdy punkt krzywej Beziera?? [???] Pomożcie.

0

Może zamiast używać gotowej funkcji napisz własną? Bardzo prosty wzór.
Tu masz przykład.

0

Właśnie prówałem też stosować ten wzór, ale dla dużych wartości źle mi oblicza tą krzywą. Stosuje krzywą o 3 punktach kontrolnych (początku, środku i końcu). Wychodzi tak, że na początku piłka leci dobrze, a poźniej po osiągnięciu punktu środkowego ta krzywą bardzo się poszerza i nie leci tak jak powinna. Nie ma swego końca w punkcie końcowym i nie wiem dlaczego. Dlatego postanowiłem skorzystać z gotowej klasy. Może jednak ktoś wie jak zwrócić każdy punkt.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1