Malcolm napisał(a)
Chodz mi o to by w tej konkretnej eksportowanej funkcji pobrac handle do dll'a ktory ja wywoluje.
Znaczy myślałem, że one nie wiedzą o sobie... Hmmm, w DllMain dostajesz HINSTANCE DLLa, wystarczy zapisać sobie, a skoro to ten DLL wywołuje funkcję z pierwszego DLL to można przekazać jako parametr co tylko chcesz, np. jego HINSTANCE... Coś w stylu:
{DLL1: export foo(HINSTANCE hi);} <--- {DLL2: DLL1.foo( myinstance );}
Z drugiej strony wewnątrz tej funkcji można chyba wywołać GetModuleHandle(), no tylko trzeba by znać nazwę DLLa2, co też można przez przekazanie parametru zrobić...
Kwestia odpowiedniego projektu systemu pluginów.
[jeśli gdzieś się walnąłem z działaniem tego to sory ale jest dosć późno :>]
Malcolm napisał(a)
Swoja droga to jakos bez przekonania napisalem to pytanie :)
Proboje napisac system pluginow wykorzystujacy dll injection, jeden z dll'i musi eksportowac funkcje, ktora ma nadpisywac funkcje wywolywane przez glowny program z systemu tymi w pluginach i wynik oczywiscie zwracac do aplikacji.
Problem mam wlasnie w momencie komunikacji glowny dll <--> pluginy.
Troche zakrecony temat, ale jakos mnie meczy skoro juz zaczalem to pisac :)
Jak dysponujesz jakimis linkami, ktore nie sa na pierwszych 5 stronach google to chetnie sie przygladne. Ewentualnie na gg zapraszam.
Dżi, ale po co dll-injection?????????? Wszystko można załatwić w pluginach bez takich sztuczek.