c++Builder +OpenGL +3DS Max

0

Pozdrawiam wszystkich.
Od razu uprzedzam że w OGL robie pierwsze kroki.

Więc ściągnąłem sobie plik:
<url> http://josee.w.szu.pl/data/computergraphics/OpenGL/Model3DSlibs.zip </url>

dołącyłem pliki:

 #include <vcl.h>
#include <windows.h>    
#include <stdio.h>     
#include <gl\gl.h>     
#include <gl\glu.h>     
#include <gl\glaux.h>   
#pragma hdrstop
#include "Model_3DS.h"
#pragma hdrstop
#include "Unit1.h"
#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm   "

cyli niby wszystkie, w przeglądarce klas widze wszystko z obu plików cpp, ale nie moge zdefiniować nowego obiektu. Robie tak jak podaje autor plików:

   Model_3DS m;  

ale borland pokazuje błędy, że nie może znależć definicjii Model_3DS, a dokładnie:

[Linker Error] Unresolved external 'Model_3DS::~Model_3DS()' referenced from T:\LESSON18_BCB6\KOPIA LESSON18_BCB6\NOWY FOLDER\UNIT1.OBJ

[Linker Error] Unresolved external 'Model_3DS::Model_3DS()' referenced from T:\LESSON18_BCB6\KOPIA LESSON18_BCB6\NOWY FOLDER\UNIT1.OBJ

Cy ktokolwiek próbował coż zdziałać z tymi bibliotekami i czy cokolwiek komuś z tego wyszło? Z góry dzięki za pomoc

0

Jak juz do tego dojdziesz ..daj znać na forum

0

A

#pragma link "nazwa_pliku.lib";

nie zapomniałeś?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1