Domyślny kolor w opengl...

0

Cze wszystkim, mam pewien problem w opengl'em... A mianowicie robię <ort>na razie</ort> coś na kształt baaardzo prymitywnej strzelaniny 2D w kosmosie, postanowiłem że przez ekran będą przelatywały gwiazdki:D o różnej prędkości, zrobiłem w Photo-Paincie 2 czarno-białe wzory, które ładuję w progsie i wyświetlam kilkadziesiąt razy na ekranie w losowym położeniu... Każda gwiazdka ma inny kolor, który jest jej nadawany w za pomocą funkcji glColor4ub... W tym momencie pojawia się problem - Chciałem też do programu wsadzić kilka bardzo ładnych zdjęć galaktyk, ale one za każdym razem barwią się na kolory, które przypisałem gwiazdom!! Czy jest może jakaś funkcja, której wywołanie powoduje powró standardowego wzorca koloru? Jeśli nie, to czy jest jakis sposób, aby obok sztucznie pokolorowanych giwazdek wyświetlały się zdjęcia tych nieszczęsnych galaktyk w swych normalnych kolorach?? Proszę o pomoc...

0

dobra juz sam to odkryłem:-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1