[WINAPI] dziwne zachowanie Kontrolki

0

Stworzylem sobie wlasna kontrolke, ma ona sluzyc do pokazania ploa do gry w zycie, czyli ma obrazowac duza plansze z okreslona iloscia malych pol.

Stowrzylme juz sobie osobna kontrolke, funkcje rysujaca kwadraty. Ale jak odpalam program to sie ladnie kompilue tylko ze kwadraciki pojawiaja sie a poznije blyskawicznie znikaja, dopiero jak znienie wielkosc okna to znow sie pojawiaja( poniewaz ustawilem w komunikacie dla glownedo okna wysylanei komunikatu WM_PAINT dla tej kontrolki).

Drugi moj ptoblem to maksymalizacja okna. Jak probuje je zmaksymalizowac to pole do gry rysowane jest tylko tam gdzie bylo narysowane przed rozpoczeciem procesu maksymalizacji. Czy moze istnieje jakis komunikat o maksymalizacji okna programu ??

A i jeszcze tak na przyszlosc jak pobrac polozenie myszy??

pozdrawaim
Assassin.

0

Jeżeli chodzi o pobieranie położenia kursora myszy to w builderze mniej więcej wygląda to tak(Funkcja API GetCursorPos()):

POINT pozycja;

GetCursorPos(&pozycja);
Label1->Caption = IntToStr(pozycja.x) + ":" + IntToStr(pozycja.y);
0
  1. Czy po zmianie rozmiaru kontrolki tez pojawiaja sie tylko na chwile? Jesli nie, to moze (??) wystarczy podobnie obsluzyc WM_SHOWWINDOW jak WM_PAINT.
  2. Co do maxymalizacji... moze WM_GETMINMAXINFO.
  3. Niezly artykul (co do myszy): http://avocado.risp.pl/files/texts/od0dogk/html/3_3.html
0

Problem juz rozwiazny, nalezalo obsluzyc komunikat WM_PAINT dla glownego okna.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1