[WINAPI] Transformacje

0

Witam!

Mam bufor tylny :P
I próbuję go przekształcić poprzez funckję WinApi:

SetWorldTransform (hdcB, &trans);

Ale niestety nie działa :(((( Po zrenderowaniu ponownym znika
przekształcenie, jak go zaloopuje zarazem z renderingiem np. movement
to zamiasto przesuwania mam efekt drgania jakby zaraz wracało tam
gdzie było wcześniej.
na pewno wszystko jest dobrze bo jak zrobie to samo dla hdc okna to
działa.
Kod, którym tworze bufor tylny:

	 hdcW = GetDC (hwnd);
	 hdcB = CreateCompatibleDC (hdcW);
	 HBITMAP back_bmp;
	 back_bmp = CreateCompatibleBitmap(hdcW, 1024, 768);
	 HBITMAP old_bmp =(HBITMAP)SelectObject(hdcB,back_bmp);

--
Pozdrawiam
Radek
</cpp>

0

Sprawa rozwiązana. Wystarczy użyć kombinacji SetWorldTransform(hdcB,&trans); i ModifyWorldTransform(hdcB,NULL, MWT_IDENTITY);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1