mam pytanie odnośnie w/w funkcji jak zrobic zeby ona czytała wskazaną przeze mnie czcionkę np. mam w folderze z programem mam plik czcionki o nazwie np. Japanette.TTF ( nie jest ona zainstalowanana systemie ) i ta funkcja zawsze daje swoją domyślną a nie tę którą jej podam co trzeba zrobić żeby ona czytała zadeklarowaną czciokę a kod mam taki :
GLvoid BuildFont(GLvoid) {
HFONT font;
base = glGenLists(96);
font = CreateFont( -12,
0,
0,
0,
FW_BOLD,
FALSE,
FALSE,
EASTEUROPE_CHARSET,
OUT_TT_PRECIS,
CLIP_STROKE_PRECIS,
DRAFT_QUALITY,
FF_DECORATIVE|VARIABLE_PITCH,
"Japanette.ttf");
SelectObject(hDC, font);
wglUseFontBitmaps(hDC, 32, 96, base);
}
ten kod działa wtedy jeżeli czcionka jest zainstalowana w systemie