Wiele obiektów

0

Na wstępie sorry że pisze w dziale C++ Builder a nie C++ ale jak ta pisze to wyświetla się że tylko administratorzy moga tylko tam pisać

Tworzę sobie klasę z kilkoma składnikami i jeśli chcĘ utworzyć to pisze
nazwa_klasy objekt1;
nazwa_klasy objekt2;

A co zrobić żeby program utworzył tyle objektów ile wynosi jakaś zmienna ???

0

Na wstępie sorry że pisze w dziale C++ Builder a nie C++ ale jak ta pisze to wyświetla się że tylko administratorzy moga tylko tam pisać

Tego nie rozumie.

A co zrobić żeby program utworzył tyle objektów ile wynosi jakaś zmienna ???

nazwa_klasy obiekt[rozmiar];

Jesli znasz rozmiar. Gdy rozmiar bedzie ustalany dopiero w trakcie dzialania programu to nazwa_klasy *obiekt = new nazwa_klasy[rozmiar]

 i trzeba to usunac gdy juz nie bedzie potrzebne. Uzywanie to `obiekt[numer].costam`
0

Na wstępie sorry że pisze w dziale C++ Builder a nie C++ ale jak ta pisze to> >>wyświetla się że tylko administratorzy moga tylko tam pisać

Tego nie rozumie.

Sorry ale dawałem taki sam post na innym forum i zapomniałem usunąć początku posta. :)

// edycja własnego postu: druga ikonka od prawej [mf]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1