Pisząc gre natknąłem sie na problem z wyswietlaniem animacji.
Moja animacja po prostu oszalała. Ja zrobić zeby była wolniejsza ?
0
0
GetTickCount, QueryPerformanceCounter, QueryPerformanceFrequency i za ich pomoca regulowac ilosc FPSow.
0
zsynchronizuj z timerem :P
0
Oto kawalek kodu z mojej klasy do wyswietlania sprajtow: (powycinasz co niepotrzebne i bedzie smigać :) )
DWORD difference = GetTickCount() - PrevTime;
DWORD addfram = 0;
if(difference>=AnimSpeed)
{
addfram = difference / AnimSpeed;
while(addfram>0)
{
if(!LoopBack)
{
Frame++;
if(Frame==FramesCount) Frame=0;
}else
{
if(NextFrame)
{
Frame++;
if(Frame==FramesCount-1) NextFrame=FALSE;
}else
{
Frame--;
if(Frame==0) NextFrame=TRUE;
}
}
addfram--;
}
PrevTime = GetTickCount();
}