Czas w grach

0

Pisząc gre natknąłem sie na problem z wyswietlaniem animacji.
Moja animacja po prostu oszalała. Ja zrobić zeby była wolniejsza ?

0

GetTickCount, QueryPerformanceCounter, QueryPerformanceFrequency i za ich pomoca regulowac ilosc FPSow.

0

zsynchronizuj z timerem :P

0

Oto kawalek kodu z mojej klasy do wyswietlania sprajtow: (powycinasz co niepotrzebne i bedzie smigać :) )

DWORD difference = GetTickCount() - PrevTime;
		DWORD addfram = 0;
		if(difference>=AnimSpeed)
		{
			addfram = difference / AnimSpeed;
		
			while(addfram>0)
			{
				if(!LoopBack)
				{
					Frame++;
					if(Frame==FramesCount) Frame=0;
				}else 
				{
					if(NextFrame)
					{
						Frame++;
						if(Frame==FramesCount-1) NextFrame=FALSE;
					}else
					{
						Frame--;
						if(Frame==0) NextFrame=TRUE;
					}
				}
				addfram--;
			}
			PrevTime = GetTickCount();
		}	

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1