dynamiczne obiekty

0

Mam problem z tworzeniem dynamicznych obiektow!! Chciałbym powiedzmy stworzyc gre ktora polegala by na klikaniu pojawiajacych sie przeciwnikow(jakis tam obrazek TImage). Jednak problem w tym, że nie chce na ppoczatku gry wprowadzac powiedzmy 20 obrazkow takich samych TImage i ustawiac je Visible=false a gdy ktos wybierze poziom to zaleznie od tego wyboru pojawia sie powiedzmy 5 albo 10 albo 20 przeciwnikow. Wiem jak dynamicznie stworzyc jeden obiekt dodajac do publishe(w pliku naglowkowym np. TEdit *Edit) apozniej w zrodlowym Edit = new TEdit(this);Edit->Parent = this; ale nie wiem jak stworzyc dynamicznie kilka zaleznie od wyboru. Chciałem jakos forem to stworzyc np.
for(int a=1;a<wybor;a++){
i tutaj pasowalo by:
Edit[a]=new TEdit(this);//czegos takiego nie mozna oczywiscie zrobic a ja wlasnie nie wiem jak bo wskaznika do Edit nie zrobie bo on jest wskaznikiem.
}

Jak ktos wie jak to zrobic to prosze o pomoc !!!!

0

Stwórz tablicę wskaźników na TEdit:

        int n = 10;
        TEdit **Edits = new TEdit*[n];
        for(int i = 0; i < n; i++)
        {
                Edits[i] = new TEdit(this);
                Edits[i]->Parent = this;
                Edits[i]->OnClick = OnClick;
        }

Jak chcesz aby do każdego TEdit było inne zdarzenie np. OnClick to stwórz tablicę skoków ;p

0

Dzieki Imp!! Myslalem o tym ale stwierdzilem, że to zbyt proste :) aby bylo prawdziwe. Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze :>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1