Dostalem do napisania , jako projekt w C, gre Mastermind. Gra jest juz prawie gotowa, ale musi kompilowac sie make'em. W programie uzywam zewnetrznej struktury, ktorej w zaden sposob nie moge podpiac pod makefile'a. Probowalem wrzucic ja do pliku naglowkowego, ale dostaje wtedy komunikat o bledzie kompilacji. Czy ktos moglby mi napisac jak to zrobic - tylko BLAGAM w miare prosto i jasno - to moj pierwszy make :-)
0
1
bosh jakiej znowu zewnetrznej struktury ? sprecyzuj jasniej, najlepiej na przykladzie
0
Po 1 zablokuj definicje swojej struktury:
#ifndef PLIK_H
#define PLIK_H
struct struktura
{
int x,y,z;
};
#endif
A oto najprostszy portable makefile:
CC = gcc
EXEC = dupa.exe
SRC = plik1.c plik2.c plik3.c
OBJ = $(SRC:%.c=%.o)
.SUFFIXES : .c .o
all: $(LIB)
.c.o:
$(CC) -c -o $@ -I. -W -Wall -Wno-unused -O3 $<
$(EXEC): $(OBJ)
$(CC) -o $(EXEC) $(OBJ)
clean:
rm -f $(EXEC) $(OBJ)
powinien dzialac