Jak zrobic "animacje" w konsoli, chodzi mi o zastepowanie jednego znaku innym bez ponownego uzywania np. cout (np. taka "animacja" - / | )
#include <conio.h>
gotoxy(1,1);
Ale nie jest to zbyt szybkie (a nawet bardzo powolne)
zrob sobie bufor 25 * 80 * 2 bajtow, w nim pisz wszytsko i kopiuj pod okno graficzne 0xB800
Wykorzystaj bibliotekę aalib (zobacz sobie demo o nazwie bb to padniesz :P).
... (np. taka "animacja" - / | )
jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz zrobić taki rodzaj "wiatraczka" ? :-)
ja to rozwiązałem w dosyć prosty sposób:
[code]
void Progress(int progress_counter)
{
char t[] = { '|' , '' , '-' , '/'};
printf("%c \r", t[(progress_counter) %4]);
}
[/code]
program sie wykonywał w wielkiej pętelce i pod jej koniec było takie wywołanie:
[code]
Progress(progress_counter);
progress_counter++;
[/code]
w sumie do zrobienia "wiatraczka" nie potrzeba jakiś bajerów .. :-)
Wiatraczek to tylko przyklad, docelowo to mi chodzi o tetrisa w konsoli :D, ale dzieki, jakby ktos jeszcze cus mial to niech rzuci.
Możecie mi powiedzieć jak przy pomocy Delphi Turbo C 2.0 zrobić takie coś?? ale żeby się tylko 1 wykonało i została ostatnia klatka??
bym chciał jakiś przykład mały :D robię plik BIN dla bootloadera :D