czy da się w ogóle ukryć kursor w trybie textowym , chodzi mi o ten migający , szukałem w helpie troche , ale nic nie znalazłem . Może źle szukałem ;)
0
0
#include <conio.h>
int main(void)
{
/* Display the normal cursor */
cprintf("\n\rNormal Cursor: "); getch();
/* Turn off the cursor */
_setcursortype(_NOCURSOR);
cprintf("\n\rNo Cursor : "); getch();
/* Switch to a solid cursor */
_setcursortype(_SOLIDCURSOR);
cprintf("\n\rSolid Cursor : "); getch();
/* Switch back to the normal cursor */
_setcursortype(_NORMALCURSOR);
cprintf("\n\rNormal Cursor: "); getch();
return 0;
}
A i da się jeszcze w asemblerze tylko nie mam kodu pod ręką.
//no i mam
Na asemblerze się jeszcze nie znam ale w C to chyba będzie podobnie. Tu masz wstawki z programu w pascalu:
procedure znakOFF;
assembler
asm
MOV AH, 1H
MOV CH, 10H
MOV CL, 0H
INT 10H
end; {znakOFF}
procedure znakON;
assembler;
asm
MOV AH, 1H
MOV CH, 7H
MOV CL, 8H
INT 10H
end; {znakON}
0
Ofcoz wszystko piknie ladnie jesli robimy aplikacje 16bitowa (bc 3.11, djgpp) ale juz konsola w win32 to powyzsze oba sposoby odpadaja :]
Trza przyjzec sie zawartosci : wincon.h :
SetConsoleCursorInfo
SetConsoleCursorPosition
itp itd
0
kurde bo mi do 32 bitowych są niestety potrzebne :(
ale w c++ builderze 6.0 działa :)
0
A spróbuj moze wywalic go poza ekran. Może sie uda.
0
napisałem że w builderku działa wyśmienicie :) dziękuje wszystkim :)