Ukrycie kursora w trybie textowym

0

czy da się w ogóle ukryć kursor w trybie textowym , chodzi mi o ten migający , szukałem w helpie troche , ale nic nie znalazłem . Może źle szukałem ;)

0
#include <conio.h>

int main(void)
{
   /* Display the normal cursor */
   cprintf("\n\rNormal Cursor: "); getch();

   /* Turn off the cursor */
   _setcursortype(_NOCURSOR);
   cprintf("\n\rNo Cursor    : "); getch();

   /* Switch to a solid cursor */
   _setcursortype(_SOLIDCURSOR);
   cprintf("\n\rSolid Cursor : "); getch();

   /* Switch back to the normal cursor */
   _setcursortype(_NORMALCURSOR);
   cprintf("\n\rNormal Cursor: "); getch();

   return 0;
}

A i da się jeszcze w asemblerze tylko nie mam kodu pod ręką.

//no i mam

Na asemblerze się jeszcze nie znam ale w C to chyba będzie podobnie. Tu masz wstawki z programu w pascalu:

procedure znakOFF;                   
assembler
asm
  MOV AH, 1H
  MOV CH, 10H
  MOV CL, 0H
  INT 10H
end; {znakOFF}

procedure znakON;                   
assembler;
asm
  MOV AH, 1H
  MOV CH, 7H
  MOV CL, 8H
  INT 10H
end; {znakON}
0

Ofcoz wszystko piknie ladnie jesli robimy aplikacje 16bitowa (bc 3.11, djgpp) ale juz konsola w win32 to powyzsze oba sposoby odpadaja :]
Trza przyjzec sie zawartosci : wincon.h :
SetConsoleCursorInfo
SetConsoleCursorPosition
itp itd

0

kurde bo mi do 32 bitowych są niestety potrzebne :(
ale w c++ builderze 6.0 działa :)

0

A spróbuj moze wywalic go poza ekran. Może sie uda.

0

napisałem że w builderku działa wyśmienicie :) dziękuje wszystkim :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1