Konwersja AnsiString do Char *

0

Wiem pytanie głupie , pewnie mnie ktoś za to zjedzie , no ale jak przeglądałem te rózne konwersjeto nie zauważyłem do char. Prosze o odpowiedzi .

0

Char = zmienna 1 bajtowa... trudno zeby calego stringa w jeden bajt wladowac =^^=...
ew zawsze mozesz sie uprzec i to zrobic tak:
(jako ze Char* to jest pointer do zmiennej Char, lub tez calej tablicy takich zmiennych, dosc umowna kwestia)

char a;
// asdf - ansistring

  • konvert( ansistring, char* ); * funkcja do konwersji
    konvert( asdf, &a ); // ;p

ofc najpoprawniej bedzie
char a[256];
konvert( asdf, a );

0

W C++Builder wygląda to tak:
Zakładam, że funkcja Abc potrzebuje jako parametr wskaźnik na znak (char *)

AnsiString text;
Abc(text.c_str());
0

bardzo dziękuje 2 sposób działa dobrze i się sprawdza , jeszcze raz wielki thx :D

0

A jak to zrobic na odwrót ?
tzn funkcja ABC potrzebuje jako parametr AnsiString a na razie mamy do zaoferowania tylko char.

// wpisz w google 'c ansistring class' i sam sie domysl
i nie <ort>odswierzaj </ort>watkow sprzed x lat majac odpowiedz w kazdym podreczniku [mf]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1