Kursor własny

0

Siema! Dodałem do źródeł programu kursor o nazwie NewCursor, dodałem do kodu coś takiego:

const crMyCursor = 5;
void __fastcall TForm1::FormCreate(TObject *Sender)
{
Screen->Cursors[crMyCursor] = LoadCursor(HInstance, "NewCursor");
  Cursor = crMyCursor;
}

I ciągle nie działa! :-[
Kursor jest taki sam jaki był normalnie (czyli crDefault)!
Próbowałem pozamieniać kursory na np. mojej formie (form1->cursor = crMyCursor;), i nic! ;-(
Dla ułatwienia dodam, że już próbowałem także ponownie dodać źródła (*.res) do programu.

Pomocy! Jest mi to bardzo potrzebne!
Zainteresowanych proszę o odpowiedź na [email protected], albo na gg - 2539321 - to chyba to gg, ale mogłem się pomylić (jest to moje gg w 99,9% pewności [diabel] ).

0

Ja polecam taki oto kod, mi działa i mozna go wykorzystac do wczytywania animowanych kursorów (*.ani) [twój kod z wczytywanie z zasobów tez powinien z tym działać, nie sprawdzałem]:

const crCurr = 5;

void __fastcall TForm1::FormCreate(TObject *Sender)
{
  Screen->Cursors[crCurr] = LoadCursorFromFile("c:\\katalog\\animate.cur");
  Button1->Cursor = TCursor(crCurr);
} 

Nie wysyłam ci tego na GG, bo po to jest forum, żeby ktoś szukający odpowiedzi w przyszłości na podobne pytanie, też mógł się czegos dowiedzieć... Nie sprawdzałem teraz trego kodu, ale powinien pójść na 99,99% :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1