MFC42D.DLL

0

Visual Studio dalo do C\Windows\system tego DLL'a po skompilowaniu programu na kompie gdzie zostal napisany jest OK, ale jak wżuciłem na sprzęt bez Visuala to program wyżuca bład, że nie może znaleźć pliku MFC42D.DLL nie iwem oco chodzi poza tym dołanaczenie go do programu było by bezsensowne...

0

Nie korzystam z VS .
Nie wiem czy to Ci pomoże, gdyż w BC++ Builder w menu Project->Options na zakładce Linker można byłoby spróbować odznaczyć opcję
Use RTL ,a na zakładce Packages odznaczyć opcję Build with runtime packages.Oczywiście te czynności można byłoby wykonać jeżeli taki problem występowałby w BC++Builderze i może to by wystarczyło.
Prawdopodobnie (lecz nie pamiętam jak to było w VS .NET) istnieje jakiś odpowiednik ustawień w VS.

0

dołącz do programu biblioteki :
MFC42D.DLL
MFCO42D.DLL
MSVCIRTD.DLL
MSVCRTD.DLL
dziala, fakt troche zajmuje

0

nie tak do konca bez sensu
po pierwsze w wersji finalnej nie powinienes dawac wersji debug tylko retail
wszystkie te dll-ki to sa potrzebne w wersji debug a a finalny odbiorca powinien dostac wersje release i wtedy debugowe dll-ki mui nie beda potrzebne :

0

Jest to moj pierwszy rpogram, ktory napisałem sam i waży on 120Kb a po dołączeniu tych dll'i to będzie to grubo ponad 1 mb! A te retail'e jak się robi bo nie znalazłem nic o tym w moim kursie zreszta poszperam ale jakby ktoś miał czas to może tu skrobnąc :>

0

retail znaczy chyba, release jesli tak to:
Built->SetActiveConfiguration->Relesae dwa razy klik
wersja wykonywalne bedzie w katalogu Twój_projekt//release
Swoją drogą to nie wiedziałem ze release nie potrzebuje tych dllek, dołączałem je z przyzwyczajenia ....
Mimo to dzięki też, spróbuje teraz erlease bez nich,
pozdrówka

0

Wielkie dzieki za pomoc, z tego co zauważyłem to po kompilacji w release to mój programik z 120Kb schudł do 32Kb :>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1