struktury

Odpowiedz Nowy wątek
2003-05-03 09:34

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 16 lat temu

0

witam

mam strukture

typedef rob
{
int rodzaj ; // rodzaj ponizszego typu
TYP dane ;
rob
nastepny ;
}

i chcialbym uzaleznic TYP - zmiennej 'dane' od 'rodzaju'
na przyklad:

typedef
{
int pierwsza ;
int druga ;
} TYP1 ;

typedef
{
int zmienna1 ;
int zmienna2 ;
} TYP2 ;

typedef rob
{
int rodzaj ; // rodzaj ponizszego typu
TYP dane ; // ten wskaznik bedzie wskazywal albo na TYP1 albo na TYP2
rob
nastepny ;
} ELEMENT ;

i robie sobie z tego liste jednokierunkowa do ktorej dodaje kolejne elementy a wskaznik 'dane' w ELEMENT wskazuje mi na odpwiednia strukture.
da sie tak zrobic?

dzieki za pomocne uwagi

Pozostało 580 znaków

2003-05-03 13:51

Rejestracja: 17 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

0

Zamiast TYP dana; daj void dana. Potem będziesz rzutował:

((TYP1 )dana).pole = coś tam


Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]

Pozostało 580 znaków

2003-05-03 14:28

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 16 lat temu

0

Zamiast TYP dana; daj void dana. Potem będziesz rzutował:

((TYP1 )dana).pole = coś tam

O to mi wlasnie chodzilo
dzieki

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0