uzyj np funkcji fopen
a do czytania z pliku : fgetc
najpierw przejdz po pliku funkcja fgetc i sprawdz ile jest kropek
zapisz ta ilosc do zmiennej , a potem w programie :
int *tabx=new int[zmienna];
int *taby=new int[zmienna];
potem aby zachowac zmienne w tablicy :
utworz sobie jakas mala tablice pomocnicza , np:
char temp[5];
i zczytuj znaki miedzy kropką a spacją z pliku
to beda liczby , ale ty zczytuj je jako znaki ( fgetc )
zapisuj caly ciag tych znaków do temp'a ( te znaki miedzy spacją a kropką )
a nastepnie uzyj funkcji atoi , aby zwrocic wartosc int zapisana w ciagu znaków w tablicy temp
ogólna idea:
int zmienna=0;
FILE *plik;
plik=fopen("plik","r");
while(!feof(plik))
if(fgetc(plik)=='.')
zmienna++;
fclose(plik);
plik=fopen("plik","r");
for(int i=0;i