łatwe :)

0

a wiec chce napisac na poczatku takie cos , co odpowiada w c++ pod dos cin i cout :) mam 3 komponenty , button, label i edit ( edit jako wejscie danych, label jako wyjscie) jak nacisne guzik :) to zeby mi przeniosło to co napisałem z edit do label :) i tak mam 2 zmienne int,a,b; zadeklarowane w unit.h ( jako prywatne skladniki klasy)
w buttonie mam cos takiego

a=Edit1->Text;
Label1->Caption=a;

co ja mam zle ?

dziei i nie smiejcie sie bo dzis 1 raz buildera odpaliłem :)

0

A nie lepiej bez zmiennych
Label1->Caption=Edit1->Text;

0

nie bo jak pozniej bede miał na 10 pol label i jakies operacje na tym , petle itp , to wszystko pochrzani :)

[dopisane]
własnie chce sie dlatego doewiedziej jak przypisuje sie do zmiennych

0

Z tego co widze to do swojego przykładu użyłeś zmieenej int a powinieneś użyć typu AnsiString wyglądało by to wtedy miejwięcej tak:

AnsiString a;
a=Edit1->Text;
Label1->Caption=a;

Teraz wszystko gra [hurra]

0

nie działa ta deklaracja AnsiString a; :(

0

nie no, nikt nie potrafi mi pomoc ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1