Okno konsoli zamyka się

0

Mam dosyć złożony program. Zakupiłem nowy komputer. próbuję go uruchomić ale okno konsoli otwiera się i znika po sekundzie niczego nie wyświetlając. Wszystkie ścieżki do biblioteki sfml i inne oraz biblioteki dll w tym samym katalogu co plik exe. Po prostu cały folder z grą skopiowałem na nowy komputer. Początkowo wyrzucał komunikat PlauSound@12 ale to ma związek z brakującym winmm, który dodałem od nowa. Dziwne, że trzeba na każdym nowym kompie linkować te winmm. Jakiś czas temu uruchamiałem ten programik na laptopie i też to było. Podlinkowałem go w Linker settings - Link Libraries (wpisałem tam winmm dla obu czyli debug i release czyli dla projektu). Error znikł i konsola się uruchamia ale niczego nie wyświetla i okno znika po sekundzie. Zwykły kod (nie projekt) uruchamia się, projekt nie chce.

2

Uruchom konsole przejdź do katalogu z grą i odpal exe - może coś pokaże w konsoli. Zobacz też czy w EventLogu nie ma jakiś błedów.

0

Uruchamiam cmd. Później przechodzę do - bin\Debug\skladyP.exe - uruchamiam i to samo. Czarne okienko pojawia się na sekundę i znika. Okno cmd jest cały czas otwarte.
Nie pokazuje żadnych błędów w eventlogu.

1

To może czas na debugger? Bisekcja gdzie w programie kończy się wykonanie?

0

a co ty w ogóle chcesz osiągnąć? Próbujesz odpalić jakiś zbudowany projekt, jeszcze z Debuga. Przebuduj ze źródeł i zobacz co się dzieje. Jak dla mnie to coś kombinujesz.

0

Utworzyłem nowy projekt. Podłączyłem pliki main.cpp, sklady.cpp, skaldy.hpp. Dodałem winmm w linker settings. program ładnie się odpala. Czyli w opcjach starego projektu było coś namieszane. Na starym kompie kilkakrotnie próbowałem zmienić nazwę pliku exe w opcjach ale komp uparcie tworzył jakąś starą, może to. Na razie nie ustawiałem żadnych ścieżek do sfml'a bo i tak uruchamiam to w konsoli. Ruszyło :) Nic nie mieszam to moja gra Manager z mega silnikiem :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1